KARIERA
Dołącz do nas!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zgranym zespołem, któremu przyświeca idea wspólnego działania.
Wartości, które nas łączą to: wzajemny szacunek, efektywność naszej pracy oraz
dobra atmosfera w biurze.
Działania każdego działu są nakierowane na realizację celów Inowa, którymi są:

  • rozwój kompetencji naszych pracowników
  • popularyzacja ekologicznych rozwiązań w budownictwie
  • rozwój firmy
  • polepszenie komfortu życia naszych Klientów

Poznaj Inowa i przekonaj się, że łączy nas dobra energia!

Jak wygląda nasz zespół?

Zarząd

Patryk

Prezes Zarządu

Barnaba

Współwłaściciel

To oni czuwają nad strategią i procesami w firmie. Na co dzień są dostępni dla każdego pracownika i chętnie wspierają każdego w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
Dział Sprzedaży

Michał

Kierownik

To grupa Doradców Techniczno-Handlowych, których zadaniem jest aktywne pozyskiwanie nowych klientów i ich obsługa posprzedażowa, a także doradzanie klientom najlepszych rozwiązań oraz dbanie o szybkie wdrożenie projektów.

Dział Administracji i Logistyki

Renata

Kierownik

Ten dział składa się z osób odpowiedzialnych za dokumentację, projektowanie i logistykę.
To tutaj trafiają wszystkie dokumenty i sprawy firmowe, a w sekretariacie uzyskasz odpowiedź na każde pytanie. Od pytania o płatności i formalności do rodzaju kawy w ekspresie ;)

Co oferujemy naszym Pracownikom?

Pracę w przestronnym, nowoczesnym i położonym w dobrej lokalizacji biurze
Elastyczny grafik pracy
Spotkania integracyjne i kolacje firmowe
Laptop, telefon i samochód również do użytku prywatnego
Wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia

Kogo aktualnie szukamy?

Doradca Techniczno-Handlowy 

Region Małopolska

Doradca Techniczno-Handlowy 

Region Podkarpacie

Szukamy osoby:

  • komunikatywnej i lubiącą  pracę z ludźmi,
  • posiadającej  prawo jazdy kat. B,
  • nastawionej na osiąganie wyników sprzedażowych i realizację celów,
  • potrafiącej zadbać o organizację swojej pracy i działać samodzielnie,
  • sumiennej oraz rzetelnie wykonującej swoje obowiązki,
  • opcjonalnie - posiadającej doświadczenie w pracy z Klientem indywidualnym lub biznesowym.

Czym będziesz się zajmowała/ł:

  • aktywnym pozyskiwaniem nowych Klientów i utrzymywaniem relacji z obecnymi Klientami,
  • przygotowaniem i prezentacją ofert handlowych oraz doradztwem technicznym,
  • spotkaniami i rozmowami handlowymi z potencjalnymi Klientami,
  • sprzedażą produktów z naszej oferty.

Jak przebiega rekrutacja?

Jeśli jesteś zainteresowana/y współpracą skontaktuj się z nami mailowo [email protected] lub telefonicznie 500-610-810.

1. Po zapoznaniu się z Twoim CV skontaktujemy się i zaprosimy Cię na spotkanie w naszym biurze lub zdalnie.
2. Na spotkaniu poznasz szczegółowy zakres obowiązków i warunki współpracy.

3. Następnie zobaczymy się na dniu próbnym w biurze, gdzie poznasz cały zespół oraz weźmiesz udział w zadaniach testowych.
4. Po tych kilku krokach wspólnie zdecydujemy o rozpoczęciu współpracy.
penciluserslaptop-phonearrow-right